Terug naar Nederland!

26 maart 2015 - Hongkong International Airport, China

De wekker ging, vandaag was het alweer tijd om terug te gaan naar huis.

Na de tassen te hebben gepakt een snel ontbijt, we moesten naar het vliegveld. Het zou heel druk zijn onderweg dus gingen we vroeg weg. Helaas was de bus te laat... Gelukkig was het onderweg niet zo heel erg druk dus waren we ruim op tijd op Phnom Penh International Airport. Na een half uurtje wachten op het vliegveld konden we inchecken voor de vlucht. Nog even gedag zeggen van de locale reisleiders en door de douane.

Voor het boarden hadden we nog even tijd om iets voor onszelf te doen, ik ging met wat mensen een koffie en wat banana cake halen, heerlijk is dat!

Prima plek in het vliegtuig, aan het raam met leuke mensen naast me.

Inmiddels aangekomen op Hong Kong hadden we een transfer van 8 uur lang... Om half 1 's nachts vlogen we pas, genoeg tijd dus.

Op de airport wat kaartspelletjes gedaan, muziek geluisterd, rondgelopen, gegeten en naar livemuziek geluisterd. En dan is het opeens half 11, we gingen verzamelen bij een afgesproken punt. Geen moment verveeld in die 8 uur!

Nog even voor het boarden moeten wachten, maar dan gingen we het vliegtuig in richting Amsterdam, naar huis.

In het vliegtuig wat geslapen, films en series gekeken en wat spelletjes gespeeld. Nog een half uurtje, dan zijn we weer in Nederland...

Op Schiphol na de douane en bagage ophalen nog even afscheid nemen van de groep, iedereen bedanken en met z'n allen door de deuren naar de arrival hall.

Ouders in de armen geslagen, nog even koffie drinken bij Illy en door naar huis...

1. Sonja:
    1 maart 2015
    En inmiddels al weer 2 nachten in een goed bed geslapen, lekker, kunnen douchen en de afgelopen twee indrukwekkende weken keer op keer de revue laten passeren/ delen met het thuisfront..........tenminste zo stel ik me dat voor!
    Dank dat ik met " je mee op reis mocht " Sebas, XS
  2. Otto en Anneke:
    1 maart 2015
    Hoi Sebastiaan, we zijn weer erg blij,dat je weer gezond thuis bent. Jij hebt heel veel beleeft en we zijn erg blij dat je zo vaak ons geschreven hebt. Zo hebben toch een indruk gekregen, wat je hebt gedaan in 2 weken. Nu lekker uitslapen en weer wat anders als rijst eten. heel veel liefs Otto en Anneke
  3. Hans en Hermien:
    1 maart 2015
    Sebastiaan, dank je wel voor je mooie verslagen van je reis naar Cambodja. Het is vast wel even wennen in de drukte hier.
    Lieve groeten van Hans en Hermien.
  4. Koen:
    Hoi Sebas,
    Bedankt voor je mooie en interessante reisverhaal.
    Het volgens mij een super ervaring geweest en heel indrukwekkend.

Gr. koen
  5. Robert:
    1 maart 2015
    Mooie reisverslagen van een indrukwekkende reis. Vandaag vergeten foto's te kijken....