Reisdag

24 februari 2015 - Phnom Penh, Cambodja

Uitslapen op Kep Gardens, lekker geslapen. Vandaag was een reisdag, naar de hoofdstad om daar nog een dag te blijven. Daarna reizen we door naar huis.

Vandaag met de bus reizen, die zou er om half 9 er zijn. Er waren helaas "problemen",dus kwam de bus eraan... om 10 uur was de bus er dan eindelijk! We konden gaan! Het plan zou zijn dat we naar The Greenhouse zouden gaan, een plekje aam het water waar we wat konden zwemmen. Helaas, omdat de bus te laat was konden we daar niet meer naar toe. Wel konden we even in Kampot gaan lunchen en souvenirs kopen.
We gingen weer naar het Epicarts Café. Super lekker weer gegeten! Ook nog wat laatste souvenirs gekocht voordat we de bus instapte richting Phnom Penh.

Na een rit van 4,5 uur kwamen we aan bij het hostel midden in de stad. Laughing Fatman hostel and Restaurant. Met als eigenaar, je raad hrt nooit, Fatman. En toevallig hij lacht ook nog heel leuk. Nig even avondeten bij Friends Tapas, ook heerlijk gegeten! Daarna het bed induiken, morgen naar de Killing Field (Choeung Ek) en S21 (gevangenis tijdens Rode Khmer tijdperk).

1. Ad:
    26 februari 2015
    Als ik het goed gelezen heb heb jij wel genoten van alles, ook van het zware graven van de greppel.
    Ik hoop dat je een goede thuis hebt en tot ziens in Kortehoef.
    Gr.Ad en Marijke