Bedankt voor alles!

27 februari 2015 - Amsterdam, Nederland

Ik moet nog het blogbericht schrijven over de Killing Fields, dat doe ik morgen. Nu zitten we bij de gate om over een uurtje naar Amsterdam te vliegen. Het is nu half 12 's avonds, lekker moe en hopelijk daardoor lekker slapen in vliegtuig.

Ik wil jullie alvast echt super bedanken voor de reacties! Ik heb erg genoten van de reis. En natuurlijk van jullie reacties. Morgen komen dus de blogberichten van gisteren en vandaag erop.

Morgenochtend vroeg komen we om 7 uur aan.

Super bedankt allemaal! Ik hoop dat jullie ook een beetje genoten hebben van mijn reis. :-)

1. Otto en Anneke:
    26 februari 2015
    Fijne reis naar huis en we hebben genoten van de verhalen. Heel veel liefs À+O
  2. Marjolein:
    26 februari 2015
    Sebastiaan, wij hebben genoten van al je verhalen. Een hele goede reis.

Liefs Paul en Marjo
  3. Rinza Kleter:
    26 februari 2015
    En morgen sluit ik mijn zoon, met veel nieuwe ervaringen en prachtige reisverhalen rijker, weer in mijn armen.
  4. Hans en Hermien:
    26 februari 2015
    Sebastiaan, een goede reis naar huis. We hebben genoten van je verhalen. Wat zal het ook fijn zijn om weer thuis te zijn. Maar nog dikwijls in gedachten terug in Cambodja. Een fijne ervaring.
    Lieve groeten van Hans en Hermien.
  5. Robert:
    26 februari 2015
    Sebastiaan, wat een pracht verhalen en een mooie ervaring. Neem je zondag ook wat foto's mee?
  6. Ad:
    26 februari 2015
    Goede vlucht en wij kijken uit naar de volgende blogu
  7. Sonja:
    26 februari 2015
    Sebas, ik heb onwijs genoten van je reisverslagen !
    Wát heb jij veel beleefd de afgelopen 2 weken.
    Veel mooie herinneringen neem je mee naar NL, goede reis terug en een welkom thuis !